2020-11-27
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
Włodawa, dn. 27.11.2020 r
PCPR-S.1110.2.2020
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
- Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
-
- Nazwa i adres jednostki: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 66, 22-200 Włodawa
- Nazwa stanowiska urzędniczego: sekretarz w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności we Włodawie,
- wymiar etatu: 1 etat
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego wyroku sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sekretarza,
- znajomość przepisów prawa w zakresie:
- ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o pracownikach samorządowych.
- umiejętność obsługi komputera w zakresie podstawowych programów komputerowych.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w jednostce pomocy społecznej lub w realizacji zadań na rzecz osób niepełnosprawnych,
- umiejętność interpretacji i właściwego stosowania w praktyce aktów prawnych, w tym również w sytuacjach trudnych i złożonych,
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
- samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wykonywanie zadań sekretarza w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności we Włodawie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tj, Dz. U. z 2020 poz. 426 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do wymienionej ustawy dotyczących zespołów do spraw orzekania o niepełnosprawności,
- praca przy komputerze i obsługa urządzeń biurowych, w tym przy użyciu Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Osób Orzekanych o Niepełnosprawności,
- współpraca z przewodniczącym oraz innymi członkami Zespołu,
- zastępowanie przewodniczącego Zespołu podczas jego nieobecności,
- udzielanie osobom niepełnosprawnym informacji o zakresie zadań realizowanych przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności we Włodawie,
- prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem administracyjnym w celu orzekania o niepełnosprawności i o stopniu niepełnosprawności,
- prowadzenie punktu kancelaryjnego w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności,
- obsługa biurowa posiedzeń składu orzekającego Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności we Włodawie,
- wykonywanie czynności związanych z wydawaniem legitymacji osoby niepełnosprawnej i karty parkingowej,
- porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji przeznaczonej do zakładowej składnicy akt,
- udział w szkoleniach i doskonaleniu zawodowym,
- przygotowywanie sprawozdań, analiz i informacji o realizacji zadań.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
- wymiar czasu pracy: pełny etat, umowa o pracę,
- miejsce pracy w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, na parterze budynku, podjazd dla wózków inwalidzkich,
- stały i bezpośredni kontakt z interesantami,
- stanowisko pracy: praca biurowa jednozmianowa, przy monitorze komputera powyżej 4 godzin dziennie, wymiar czasu pracy 40 godzin w tygodniu,
- wypłata wynagrodzenia 1 raz w miesiąc,
- termin podjęcia pracy 1 stycznia 2021 r,
- sekretarz podlega bezpośrednio dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie z wyłączeniem nadzoru merytorycznego. W zakresie merytorycznym pracownik podlega Przewodniczącemu Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności we Włodawie.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w styczniu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla kandydata,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja.
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na pracę na stanowisku sekretarza,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
- podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w celu rekrutacji.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Informacje dodatkowe
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, kwestionariusz oraz wszystkie oświadczenia powinny być podpisane czytelnie przez kandydata.
- Brak podpisu na wyżej wymienionych oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
- W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i wynik badania lekarskiego.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na piśmie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, pokój nr 4 lub przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 66, 22-200 Włodawa, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór Nr 2/2020 na stanowisko sekretarza”. Dokumenty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.
- Termin składania dokumentów upływa dnia 11 grudnia 2020 roku
o godzinie 1530. Liczy się data wpływu dokumentów do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie.
- Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie przy Al. J. Piłsudskiego 66.
- Dyrektor zastrzega możliwość unieważnienia całego postępowanie o naborze.
Załączniki:
Ogłoszenie o naborze
Oświadczenie
Regulamin
Kwestionariusz
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych
Autor: Urszula Rudko
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie